Αγαπητοί φίλοι του Θεάτρου στο Ραδιόφωνο, καλησπέρα σας!
Το υστερόγραφο ενός πολύ πρόσφατου σχολίου από estragon μας "ξύπνησε" και αναρτούμε απόψε το θεατρικό έργο, που μας θύμησε ότι υπάρχει στο αρχείο μας. Μεγάλη απόδειξη της πολύτιμης συμβολής, που μπορούν και έχουν οι φίλοι της ραδιοθεατρικής παρέας μα και των ελλείψεων οργανωτικής φύσης, που παρουσιάζει ακόμα το αρχείο μας. Θέλει κι αυτό το χρόνο του. Ιδού...πώς τα "Βρώμικα χέρια" μας ταρακούνησαν και "ξυπνήσαμε".
ΥΓ. Στον κατάλογο με θεατρικά που αναρτήσατε το καλοκαίρι,Ιζα και Radio-theater, περιλαμβάνεται και το "Βρώμικα χέρια" του Σαρτρ. Αναρωτιέμαι μήπως είναι η κατάλληλη στιγμή να αναρτηθεί, ώστε με την προσθήκη του να διευρυνθεί το ωραίο τρέχον αφιέρωμα στον μεγάλο Γάλλο διανοητή και λογοτέχνη.estragon
ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΧΕΡΙΑ Ζ. Π.ΣΑΡΤΡ
Ο σύνδεσμος που ακολουθεί σας βγάζει στο αρχείο του Εθνικού Θεάτρου, που θα βρείτε και θα διαβάσετε κριτικές εφημερίδων της εποχής , για το έργο που ανέβηκε σε αθηναϊκή σκηνή. Καλή ακρόαση, ευγνωμονούντες στην ΕΡΤ
ΑΡΧΕΙΟ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Παρακαλώ πληροφορήστέ με αν μπορεί κάποιος να δει ή να ακούσει τις παραστάσεις του εθνικού και πως. Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε Ανωνυμε, σε οτι αφορα την ερωτηση σου σχετικα με παραστασεις του Εθνικου Θεατρου σε ενημερωνω οτι η πρωτη κρατικη σκηνη της χωρας διαθετει ενα αρκετα καλοσχεδιασμενο και αναλυτικο ηλεκτρονικο αρχειο στην διευθυνση www.nt-archive.gr(η με ενα απλο "κλικ" πανω στον συνδεσμο ΑΡΧΕΙΟ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ που περιλαμβανεται στην τελευταια αναρτηση των ΙΖΑ-RADIOTHEATER).Οπως θα διαπιστωσεις εκει υπαρχει πλουσιο φωτογραφικο υλικο προγραμματα και κειμενα για ολες τις παραστασεις του Εθνικου απο το ξεκινημα του(1932) εως σημερα.Ειδικοτερα,σε οτι αφορα το οπτικοακουστικο υλικο,το Εθνικο ηχογραφει παραστασεις του απο το 1965 και βιντεοσκοπει απο το 1994.Το σχετικο υλικο ειναι προσβασιμο για τους επισκεπτες της ιστοσελιδας.Καλη ακροαση και θεαση λοιπον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε nikolaskoul,
ΑπάντησηΔιαγραφήσχετικα με οσα ανεφερες στο τελευταιο σχολιο σου για τις ηχογραφημενες παραστασεις του αρχειου του Εθνικου,θα ηθελα να σε ρωτησω ποια ειναι η ακριβης διαδικασια μετατροπης τους σε mp3.
Επισης,θα ηθελα να με ενημερωσεις και για τον τροπο με τον οποιο μπορει καποιος να επισυναψει στο τελος ενος σχολιου του και την αναρτηση ενος θεατρικου εργου απο το προσωπικο του αρχειο.Μονο που, επειδη ειμαι παντελως αδαης με την τεχνολογια και ολα τα σχετικα με αυτην,θα σε παρακαλουσα να μου αναφερεις ενα-ενα τα βηματα που ακολουθουνται,χωρις να παραλειψεις οτιδηποτε που πιθανον να θεωρεις οτι ειναι αυτονοητο για καποιον με στοιχειωδεις,εστω, "ιντερνετικες" γνωσεις(βλεπεις,ειμαι τελειως αρχαριος στον συγκεκριμενο τομεα).
Τελος θα ηθελα να σε παρακαλεσω θερμα, οταν καποια στιγμη βρεις χρονο,να κοιταξεις εαν υπαρχουν στο εκπληκτικο σου αρχειο δυο ηχογραφημενα(για το ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)εργα,τα οποια αναζητω εδω και πολυ καιρο.Προκειται για τα ¨"Λεωφορειον ο ποθος" του Τ.Ουιλλιαμς(με Μ.Μερκουρη)και "Ιβανωφ" του Τσεχωφ(με Δ.Χορν).Ειμαι βεβαιος οτι εαν τελικα βρεθει κατι απο αυτα,εκτος απο εμενα θα σου ειναι ευγνωμονες και οι δημιουργοι αυτου του blog,οι οποιοι απο οσο ξερω επισης δεν εχουν τα συγκεκριμενα εργα.
A propos,
ΑπάντησηΔιαγραφήIZA και RADIO-THEATER ειναι θερμες και δεδομενες οι ευχαριστιες ημων προς υμας για την τελευταια σας αναρτηση-συμπληρωμα στο ομορφο σαρτρικο αφιερωμα.
TO_PROTO_XADI.mp3
ΑπάντησηΔιαγραφήTA_LATHI_MIAS_NYXTAS.mp3
TO_XAPISMA_THS_ADELA.mp3
TO_ZARKADI.mp3
TO_EPAGGELMA_THS_KYRIAS_WOREN.mp3
AGAPI_MOY_OYA_OYA.mp3
KALOKAIRI_KAI_KATAXIA.mp3
6_PROSOPA_ZHTOYN_SYGRAFEA.mp3
DAFNES_KAI_PIKPODAFNES.mp3
TO_MORO.mp3
DOSE_THEODOSH_DOSE.mp3
ενημερώστε με αν λαβατε τις παραπάνω αναρτήσεις πριν 2-3 μέρες
nikolaskoul ευχαριστώ
Είναι πολύ καλύτερα τα θεατρικά έργα που είναι φτιαγμένα ειδικά για το ραδιόφωνο από αυτά που είναι αποθηκευμένα σαν αρχεία ήχου στο αρχείο του εθνικου
ΑπάντησηΔιαγραφήIonesco, Eugene
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο βασιλιάς πεθαίνει" σημαδεύει την είσοδο του Ιονέσκο σ' ένα καινούργιο επίπεδο, κλασικής σχεδόν κυριαρχίας πάνω στη φόρμα. Ο Μπερανζέ εδώ είναι ένας βασιλιάς μ' εξασθενημένη δύναμη, το βασίλειό του καταρρέει -μαθαίνει πως θα πεθάνει μέσα σε μιάμιση ώρα. Έτσι, το έργο ολόκληρο γίνεται αδυσώπητο, προκαθορισμένο τελετουργικό της κατάπτωσης και του θανάτου του βασιλία Μπερανζέ. Όταν δεν μπορεί πια να επιβληθεί στο Φύλακα, τον τελευταίο εναπομείναντα στρατιώτη, στην Παραμάνα, και στις δυο του γυναίκες, ο κόσμος γύρω του γκρεμίζεται, μέχρι και τα έπιπλα εξαφανίζονται. Και τέλος καθισμένος στο θρόνο του, μένει μόνος, στο κενό. Ύστερα, κι αυτή η εικόνα διαλύεται και γίνεται σκόνη.
nikolaskoul